Trzy rady dla przygotowujących wizytówki

By | 30 listopada 2018

Niewielka wizytówka potrafi zdziałać cuda – jest sposobem na zareklamowanie firmy i przyciągnięcie do niej klientów. Warto mieć jednak na uwadze to, że ona sama nie może być rozwiązaniem przypadkowym. Jak więc ją przygotować, aby mieć pewność, że pozwoli naszej firmie rzeczywiście się rozwijać?

Projekt a charakter firmy

Jeśli zależy nam na tym, aby firmowe wizytówki nie zostały natychmiast zapomniane, w pierwszej kolejności powinniśmy popracować nad ich projektem. Może się wydawać, że nie jest to skomplikowane zadanie, do dyspozycji mamy bowiem jedynie mały kartonik, na nim zaś podstawowe informacje. Okazuje się jednak, że wizytówka wymaga od nas znacznie więcej. Problematyczne może być choćby samo umieszczenie wszystkich ważnych informacji na niewielkiej przestrzeni, projekt nie może bowiem przez to stracić na czytelności. Decyzja o usunięciu części danych potrafi być zresztą trudna, stąd też zaleca się, aby była przemyślana i poprzedzona refleksją. Przy trudnościach pomaga zastanowienie się, do kogo adresowana będzie wizytówka. Zrozumienie klienta sprawia, że łatwiej jest stworzyć rozwiązanie odpowiadające jego potrzebom.

Trzy rady dla przygotowujących wizytówki

Znaczenie gramatury papieru

Jeśli przygotowana przez nas wizytówka ma się podobać klientowi, musi zadbać nawet o drobne szczegóły. Jednym z nich jest gramatura papieru wykorzystywanego do jej druku. Jej istotna rola nie powinna zresztą budzić naszych wątpliwości. Będzie przesądzać o jakości druku i eliminować ryzyko jego ewentualnego przypadkowego uszkodzenia. Określając gramaturę dobrze jest też zastanowić się nad tym, z ilu warstw ma składać się wizytówka. Ostatnio furorę robią te trzywarstwowe, w których warstwy wierzchnie są zadrukowane, warstwa środkowa zaś jest farbowana, co daje miły dla oka efekt kolorowego brzegu.

Pamiętaj o bezpiecznym polu

Przygotowując wizytówkę do druku często chce się maksymalnie wykorzystać jej powierzchnię. Okazuje się jednak, że może być to dość poważny błąd. Znacznie lepiej jest więc wprowadzić tak zwane bezpieczne pole określane też często jako spady i dające nam pewność, że już podczas druku żadna informacja nie zostanie usunięta albo zniekształcona.

Dowiedz się więcej na: https://www.viperprint.pl/wizytowki

Podobne wpisy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *